Steun Stichting Veilig Onderwijs: Doneer Vandaag

Bij Stichting Veilig Onderwijs zetten we ons in voor het creëren van veilige en inclusieve leer- en werk omgevingen voor alle kinderen, leerkrachten, ouders en andere betrokkenen. Onze missie is “Iedere dag veilig onderwijs” om ervoor te zorgen dat elk kind de kans krijgt om te leren en te groeien zonder de angst voor pesten, discriminatie of intimidatie.

Maar dat kunnen we niet alleen.
Jouw gulle donatie kan een wereld van verschil maken. Met jouw steun kunnen we:

• Scholen kracht bijzetten: Jouw bijdrage helpt ons scholen te voorzien van de benodigde tools, middelen en training om effectieve veiligheidsbeleidsmaatregelen en programma’s te ontwikkelen.
  • Scholen ondersteunen: Jouw donatie gaat naar initiatieven gericht op het voorkomen van ongewenste/ gevaarlijke situaties en het bevorderen van de sociale veiligheid voor alle betrokkenen in de school.
  • Gemeenschappen betrekken: We werken onvermoeibaar om bewustwording te creëren over het belang van veilig onderwijs. Jouw steun helpt ons meer gemeenschappen te bereiken en een cultuur van empathie en respect op te bouwen.
  • Verandering teweegbrengen: Door vandaag te doneren, word je onderdeel van een beweging die zich inzet voor het uitbannen van pesten, discriminatie en geweld op scholen. Samen kunnen we een blijvende impact maken.

Doe met ons mee in onze missie om veiligere en meer inclusieve onderwijs omgeving te creëren. Jouw bijdrage, hoe klein of groot ook, is een stap naar een betere sociale veiligheid binnen de schoolomgeving.

Hoe te Doneren:
Een donatie doen is eenvoudig. Kopieer ons IBAN NL76RABO0135396719 ten name van Stichting Veilig Onderwijs en maak het bedrag over dat past bij jouw betrokkenheid bij veilig onderwijs. Jouw bijdrage zal verstandig worden gebruikt om onze programma’s, onderzoek en pleitbezorgingsinspanningen te ondersteunen.
Elk kind verdient het om te leren in een omgeving vrij van angst en vol kansen. Bedankt dat je deel uitmaakt van de oplossing.

Samen kunnen we het onderwijs veiliger maken voor iedereen.