Pro- Disclaimer - Stichting Veilig Onderwijs

Pro- Disclaimer

Over ons, SVO

Stichting Veilig Onderwijs (SVO) heeft uiterste zorgvuldigheid betracht bij het maken, samenstellen en verspreiden van de informatie op deze site en geeft 99,9% garantie betreffende onder meer de volledigheid en actualiteit van de inhoud van de site. SVO is niet aansprakelijk voor enige door u of door iemand anders geleden schade die het resultaat is van het (verkeerd) gebruik van informatie van deze website. In geen enkel geval zal SVO aansprakelijk zijn voor schade geleden door u of iemand anders, genomen beslissingen gebaseerd op de inhoud van deze site en is niet aansprakelijk voor enige geleden schade die een direct, speciaal, incidenteel of indirect gevolg zijn van het gebruik of de onmogelijkheid tot gebruik van deze site. Verwijzingen of hyperlinks naar de andere websites, met uitzondering van Nolin en Stichting Fractal Productions die niet het eigendom zijn van SVO, zijn slechts opgenomen ter informatie van de gebruiker van de site. Deze sites hebben hun eigen Disclaimer en/of Proclaimer. Om verder neutraliteit te behouden zetten